SICOMP partner Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych
Akty prawne Podpis elektroniczny Piła

(...) płatnicy składek ZUS zobowiązani będą przekazywać do urzędu dokumenty sygnowane bezpiecznym podpisem elektronicznym (...)

Procedura zakupu

Procedurę uzyskania kwalifikowanego certyfikatu należy rozpocząć od wypełnienia formularzy. Formularze można przesłać w formie elektronicznej korzystając z Elektronicznego Punktu Rejestracji (EPR) dla Punktów Rejestracji lub wypełniając formularze dla Punktów Potwierdzania Tożsamości (PPT). Następnie, w celu podpisania umowy należy z dokumentami tożsamości i pozostałymi wymaganymi dokumentami, umówić się z naszym Punktem Rejestracji. W PR certyfikat kwalifikowany jest wydawany w ciągu kilkunastu minut od podpisania umowy, natomiast w PPT potrzebna jest jeszcze jedna wizyta, aby odebrać podpis elektroniczny.

WYMAGANE DOKUMENTY
Klient indywidualny (Subskrybent)
UWAGA: W przypadku certyfikatów komercyjnych w zależności od rodzaju wymagane są jeden lub dwa dokumenty tożsamości

Klient instytucjonalny (Zamawiający)
Klienci zamawiający "certyfikaty firmowe" tzn. takie w których zawarte są jako opcja także podstawowe dane firmy, muszą wypełnić poprzez Elektroniczny Punkt Rejestracji (EPR) dodatkowo formularz zgłoszeniowy, dodatkowo podczas wiyty w Punkcie Rejestracji należy przedstawić dokumenty firmy (KRS, zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzajacy istnienie firmy, instytucji, urzędu.

Copyright © SICOMP / Created by EPSILON Multimedia